Internacjonalizacja innowacyjnej polskiej marki produktowej DSR 4FACTORY

15 kwietnia 2019

Miło nam zakomunikować, że DSR zaczyna ekspansję na nowe, zagraniczne rynki. Dzieje się tak za sprawą trwającego projektu „Internacjonalizacja innowacyjnej polskiej marki produktowej DSR 4FACTORY*”.

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020. Przewiduje umiędzynarodowienie nowatorskiej polskiej marki produktowej DSR 4FACTORY, a także wzrost konkurencyjności firmy DSR, poprzez rozszerzenie działalności eksportowej oraz zwiększenie skali i zasięgu innowacyjnych usług firmy na rynkach zagranicznych.

Planowane są 3 wyjazdy targowe (USA, Izrael) oraz misja gospodarcza (USA). Pierwszy kierunek promocji to Stany Zjednoczone, gdzie w dniach 13 – 16 maja odbędą się targi Internet of Things World w Santa Clara, Kalifornia. IoT World łączy ze sobą kluczowe branże, wykorzystujące najnowsze technologie oraz strategiczne działanie, w oparciu o Internet Rzeczy. To największe tego typu wydarzenie w Ameryce Północnej, gdzie w jednym miejscu można spotkać ponad 300 wystawców i start-upów oraz ponad 12,500 odwiedzających.

Zapraszamy na nasze stoisko #746, gdzie nasza dwuosobowa reprezentacja przedstawi rozwiązania z pakietu DSR 4FACTORY, w tym IOT 4FACTORY.

*DSR 4FACTORY to pakiet nowoczesnych narzędzi IT i usług informatycznych, umożliwiających firmom produkcyjnym obniżenie kosztów oraz zwiększenie produktywności za pomocą analizy i poprawy kluczowych wskaźników efektywności produkcji, np. OEE.

DSR